הרשה לי לתקן אותך בבקשה שלא רק לחברת תעמל יש תקן למעלונים גם לחברתנו יש תקן למעלונים וחברתנו התקינה כמה מעלונים שעברו מכון התקנים
הבעיה נוצרה שהחוזה נחתם לפי שנכנס מכון התקנים לתמונה ועדין אין תקן סופי למעלונים והוא משתנה מבדיקה לבדיקה ומוסיפים לך כל פעם דברים חדשים.
וגם לחברת תעמל היו כמה בעיות בלהעביר מעלונים במכון התקנים ואני לא יציין בפורום הזה כתובות
אז פעם הבאה תענה תשובות מדויקות ומקצועיות