הביניין בו אני גרה עומד לעבור תהליך של פינוי בינוי ואנו במ"מ עם מספר קבלנים על כך
אחד הדיירים בביניין מתעקש על כך שהיה חדר מכונה מעל המעלית למרות שכל הקבלנים אמרו לו כי כיום אפשר לבנות את הביניין בלי החדר הזה ושהחדר סתם מייקר את הבניה הוא אינו מוכן לחתום על ההסכם אם לא היה חדר למעלית.
כאשר שאלנו אותו מה זה משנה לו אם המעלית עובדת בנכו וחו הוא אמר שמעלית ללא חדר טובה בעיקר לקבלן שיוכל למכור את השטח שלו אבל אנו הדיירים נסבול מזה אח"כ הן בעליות אחזקה הן במס תקלות רב והן ברעשים שהיה מפיר המעלית
האים באמת עדיף להתעקש שהיה חדר למעלית או שאותו שכן סתם מתעקש?
מהם החסרונות של מעלית כזאת על פני מעלית עם חדר?