שלום,
אני בשלבים סופיים של רכישת דירה למשפחתי אך בהתלבטות קשה לגבי נושא המעליות.
מדובר על בניין 18 קומות בעל 3 מעליות (אחת עלונקה).
לפי מה שאני שומע מחברים הדבר נהיה מאוד מסובך בבוקר לרדת מהקומות הגבוהות בעקבות העומס שנוצר במעליות.
מה דעתכם בנושא?
תודה רבה!