שלום,
אנו גרים בבניין של 19 קומות בן 8 שנים.
הדירה שלנו בקומה 16.
בשנה האחרונה החריף הרעש הנשמע מחדר המכונות של מנוע המעלית.
בדירה נשמע רעד לאורך פעולות המעלית ובעיקר בעת סיום הפעולה (וגם בדירות נוספות).
מחברת המעליות דיברו איתנו על התקנת ריצפה צפה והתקנת בולמי זעזועים בחדר המכונות (כיום המנוע יושב ישירות על הבטון על גבי 3 רפידות דקות).
מדובר בפתרונות יקרים מאד ורציתי לדעת איזה פעולות נוספות ניתן לנקוט בטרם הולכים על משהו כל כך דרסטי במטרה להפחית את הרעש?
האם ניתן לעשות טיפול למנוע?.. להפחית מהירות?
המון תודה.
משה