אני גר בביניין ישן בו אין מעלית
בזמן האחרון התחילו השכנים להתעניין בהתקנת מעלית בביניין.
הזמנו יועץ וזה המליץ על התקנת מעלית ללא חדר מכונה .
השאלה שלי היא כיצד מחלצים אדם תקוע במעלית כזאת ?
אני יודע שבמעלית רגילה ישנה ידית על המנוע שמשחררים ואפשר להרים ולהוריד את המעלית ללא חשמל איפה זה נימצא במעלית כזאת? או שרק טכנאי יכול לחלץ אדם תקוע במעלית מסוג זה?