יש ברשותי מעלון הידראולי בן תשע שנים עם הסכם שירות כולל חלקים מול החברה ממנה רכשתי את המעלון . לפני כחודשיים ארעה תקלה באלפסק ( UPS ) ומאז המעלון מושבת ונותן השירות לא מצליח לתקן את התקלה בכוחות עצמו
בטענה שיצרן המעלון באיטליה לא מחזיק יותר את החלק התקול וכל הנסיונות שלו לתיקון נכשלו.הפתרון היחיד הוא להחליף את כל לוח הפיקוד ולחייב אותי את עלותו ( 25000 ש´´ח ) מכיוון שהוא מגדיר את תיקון התקלה כשיפוץ ושידרוג. האם הוא צודק? יש לציין שבהסכם ביננו אין סעיף שכולל החרגה של מיכלולים !