אנו לפני רכישה של בית ישן בעלי הבית אומרים שהוא לפני תמ"א 38 אך חדר המדרגות נראה לי קטן מאוד ולכן אני סקפטי לגבי בניית מעלית בבניין.
איך ניתן לדעת האם ניתן לבנות בביניין מעלית האם ישנן חברות שיש להן מעליות שיותר או פחות מתאימות לחללים קטנים?
תודה על התשובה