שלום, אני גר בבניין בן 16 קומות בקומה ה 14. בדירה נשמע רעש מפעולת המעלית, בעיקר רעש המנוע בשעת ההאצה והעצירה של המעלית בדרכה מטה. לשם המחשה, כאשר המעלית יורדת מקומה קומה 14 ל - 0 הרעש הולך ומתגבר עם הירידה.
ככל הנראה מדובר ברעד המנוע העובר בקיר הפיר לדירות.
אשמח לדעת כיצד ניתן להקטין את עוצמת פעולת המנוע בצורה יעילה, האם הקטנת מהירות המעלית (שהיום עומדת על 2 מ´ בשנייה) יכולה לעזור? והאם ניתן לגרום למעלית לשנות מהירות באופן הדרגתי יותר?
תודה רבה!
משה.