דלת המעלית שלנו מאד ישנה, והיא עושה הרבה בעיות. בכל פעם שהמעלית נתקעת, חברת השירות שולחת טכנאי שיתקן אותה. אבל התקלות חוזרות ונשנות, וייתכן מאד שאין מנוס להחלפת הדלת.
החברה רוצה שנחליף את הדלת על חשבוננו. בחוזה השירות כתוב שהחלפת חלקים היא על חשבונם. האם החלפת דלת במצב שכזה כלולה בהתחייבות שלהם? מי אמור לממן את זה?
אודה לכל עזרה!