מבדיקה שערכתי בבניין שלי
20 קומות 74 דירות
הגעתי למסקנה שזמן ההמתנה מתקצר ועלויות החשמל יורדות כאשר המעלית עוצרת ונשארת לעמוד במקומה עד לקריאה הבאה.
חבר ועד אחר טוען שעדיף שתמיד מעלית תחזור לקומת הלובי ותמתין שם לנוסע הבא ומעלית שנייה באמצע הבניין.
לטענתי דבר זה גורם להמון נסיעות להפוך לנסיעה כפולה. כי אם דייר עולה מהלובי לקומה כלשהי ואין קריאה שממתינה המעלית תמיד תיסע שוב לנקודת ההמתנה שלה במקום לחכות לקריאה הבאה......
כאן המקום לציין שזמן נסיעת המעלית מהקומה הנמוכה ביותר אל הגבוהה ביותר אורך כ-27 שניות בלבד.
אשמח לחוות דעתכם
תודה