הי דורית,
בהתחשב בעובדה שהחלל די קטן ובהנחה שגובה החדר הינו סטנדרטי,
אני הייתי ממליץ על גוף תאורה צמוד תקרה עלמנת ל"אוורר" כמה שיותר את החלל,בהתיחס למיקום גוף התאורה אני ברוב המקרים המוחלט הייתי ממקם אותו במרכז החלל (כמובן שיש יוצאים מן הכלל,תלוי באילוצי ריהוט בעיקר) ובמידת הצורך להוסיף גופי תאורה קיריים.
כמובן שאת מוזמנת להגיע לבית העיצוב ואני יותר מאשמח לסייע לך בבחירת המיקום של גוף התאורה שהכי יתאים לך.
המון בהצלחה!!!
יונתן.