שלום לירון,
מכיוון שפינה זו נמצאת בכניסה לבית כדאי לסגור את המשחקים בארון (אשר יוכל לשמש אותך בעתיד ) וכשהילדים הולכים לישון הסדר שב על כנו ,את הארון הייתי סוגרת בדלתות אקורדיון כך שפתיחתן לא תופסת הרבה מקום ומצד שני מקבלים פתיחה מלאה של הארון.
מנסיוני מומלץ לחלק לתאים זה שומר על הסדר כמובן שצריך גם סלסלאות למשחקים כמו קוביות וכו´ רצוי לחשוב על הנגישות לילדים להוציא ולהחזיר את המשחקים ע"מ לשמור על הסדר... .
לגבי השולחן והכסאות תחפשי כורסאות שמתאימות לילדים ו-לכניסה לבית למשל אצל חגית סער.אם את רוצה לשמר את המראה הילדותי אפשר לקבל מאביזרים נלווים כמו שטיח וכדו´
בהצלחה רבה
רחל זלביץ-מעצבת הבית
ש.י.ר.ן פרופילים