היי,
אני עשיתי את הקורס במכללת קווים בחיפה.
ולא, לא הייתי בכלל מרוצה.
הקורס מיועד לאלה שמעוניינים בהעשרה בלבד,
לא למי שרוצה לעסוק בתחום.
הלימודים הם תאוריה בלבד. המעשי היחיד הינו הגשת פרוייקט בסיום הקורס.
לא למדו סקאצ אפ, לא עשינו בכלל פרוייקטים במהלך הקורס כדי שנוכל לקבל משוב וללמוד מטעויות.
לא למדו אותנו לתמחר, איך לגשת ללקוח, איך לבנות פרוייקט מול לקוח וכו´
באם את רוצה לעסוק בהום סטיילינג קחי קורס רציני בתחום.
מקווה שעזרתי
בהצלחה