שלום למיה ורונית
ראיתי באתר שלכן עצוב דירה בצפון תל אביבויש תמונה של פינת האכל עם שישה כסאת בצבע חןם. הייתי מעוניינת לדעת איפה נקנו הכסאות או איפה יוצרו. שולחן כבר יש לי דומה למ ה שמופיע בתמונה .יש לי שולחן מעץ טיק. מעבר לזה אצור איתכן קשר אהבתי את העיצוב שלכן.אם תיצורנה אתן קשר באמצעות המייל אמסור לכן במייל חוזר את הטלפון שלי. תודה מראש