שלום לכולם, אשמח לעזרה והתייעצות.
יש לי בבית חדר שינה שמחולק ל-2 חלקים:
א. אזוא של מיטה
ב. חלל ארונות
בין 2 החללים מפריד קיר ובו 2 פתחים, פתח אחד כאילו הסירו 2 דלתות ומשמאלו ובמרווח של 30 ס"מ ממנו פתח נוסף כאילו הסירו דלת אחת.
רוצה לנצל את הפתחים ולשים עליהם וילונות על מנת ליצר הפרדה אמיתית.
האם לשים 3 וילונות שיכסו את 2 הפתחים או שמא לשים וילון אחד שיכסה רק את הפתח הצר?