אני משפצת כעת את הבית
בחרתי לחדרים פרקטים ולשאר חלקי הבית: סלון , הול, מטבח ריצוף קרמיקה
נפל לי רעיון לשים פנל פולימרי בכל הבית ולא רק בחדרי הפרקט
האם הרעיון הזוי? , ניתן לביצוע? , מוכר?
וכיצד זה אמור להתקבל
רציתי לשאול כאן לדעת המומחים
תוד גדולה מראש.