היי,
זקוקה לייעוץ קטן.
מעוניינת להתקין קרניז תקרה בחדר ילדים, אך אחד מבין 2 החלונות שבחדר הוא בקו אפס עם התקרה.
בהמשך אמור להתווסף לחדר גם וילון( רומאי) מה עושים במצב כזה כדי שהגימור יהיה יפה? שהקרניז לא יקטע באמצע וזה יראה תלוש.
אשמח להסבר( ואם יש גם תמונות- זה יהיה מושלם)
תודה רבה!