שלום, אני רוצה להתייעץ בנוגע לוילונות.
יש כאן חלל של סלון ופינת אוכל עם 3 חלונות , אחד מהם חלון הזזה יציאה לגינה.
הוחלט ללכת על וילונות כפלים, פולדים "בננה" .
לקוחות שלי מעוניינים בוילונות בכל אחד מהחלונות.
בחנות הוילונות הציעו לנו לעשות וילון אחד ענק על כל הקיר שיכלול את החלון הגדול ואת החלון של פינת אוכל. וילון כזה יהיו לו כמה נקודות פתיחה.
אבל נראה לי שרק החנות תרוויח מהעסקה הזאת וזה לא יתרום ליופי. אני חוששת שזה יראה כמו חתיכת בד ינקית על כל הקיר, כמו בתיאטרון .
מה דעתכם?