דו"ח הקרקע הצביע מראש על בעיות הביסוס ונתן פתרונות, אבל נראה לי ש"מישהו",לא לקח אותן בחשבון, בשלב התכנון/ביצוע.
מבחינת האמון באנשים אני כרגע (בחלוף שלושה חודשים), בשלב המעבר לחוסר אמון. הקרדיט נגמר.
מצד שני, יועץ הביסוס, מעורב רק עכשיו (עוד סיבה לחוסר אמון ביחס לאחרים...), אז אולי ממנו תגיע הישועה.
תודה על השמות.
אני מניח שאעשה בהם שימוש בקרוב.
דרך אגב, האם ניתן לבצע בדיקה סונית חוזרת של הכלונסאות גם בזמן שהשלד כבר גמור?
ומי אמור לתת את הפתרון בסופו של דבר, יועץ הביסוס, הקונסטרוקטור, שניהם?
תודה