האמת, לא הבנתי הרבה כי אני מאלה שנהנים מהצבעוניות של התמונות.
אבל אני חושב שזאת מחמאה ללירן כי כאשר אנשים מרגישים שמישהו מתאמץ עבורם ומשקיע - הם משקיעים גם, וזה לברכה לכולנו.
אני מאד מעריך את הנכונות לחלוק עם כולנו את הידע שלכם. אני שמח על האוירה החיובית שבפורום הזה ומקווה מאד שימשיך כך.