התמונה מציגה גם תוצאות של גדלי מומנטים חיוביים ושליליים. את התוצאות לוקחים ומחשבים as בצורה ידנית וזו פעולה טובה ובדוקה היטב.ניתן לקחת תוצאות as בצורה אוטומטית אך על מהנדס מתחיל להימנע מזה בתחילת דרכו המקצועית וזה על מנת לספוג "תחושת מגע".
זהו, סיימתם כעת להעיף מבט מאוד חטוף ב-strap. תוכנת strap יודעת לחשב מודלים מורכבים ומתקדמים כמו מבני פלדה או בנייני מגורים ומשרדים וגם יודעת לחשב כוחות מרעידות אדמה לפי ת"י 413 ועוד דברים. אני בהתחלה לא כיבדתי את התוכנה מספיק (הינה מתוצרת ישראל) עד שהתנסיתי בתוכנות מתוצרת חו"ל ואני כיום ממש מגלה "יראת כבוד" כלפי תוכנת strap :-).
כמו לירן, אני מזמין מהנדסים מתכננים לפרסם כאן קצת חישובים או מבטים חטופים מתוכנות אנליזה אחרות בפורום כאן.
אלישי