זה קורס רציני עם מבחן חיצוני של התמ"ת בסופו.
אני יודע שלאחרונה צצו כל מיני מכללות בעיקר בצפון שמציעות את הקורס במחיר זול יותר, והשמועה אומרת שכל שצריך לעשות זה לבוא פעמיים - פעם לשלם ופעם להצטלם לתמונת מחזור, מקווה שאלו שמועות לא נכונות, אבל מפחד שכן...
איתמר