במידה רבה לעודד את לירן כדי שימשיך במשימה שנטל על עצמו. מורגשת השקעה ואיכפתיות רבה מצידו של לירן, מבלי להתייחס למנהלי פורומים אחרים באזור, ואנו מעוניינים שימשיך כך ולא יתיאש. זה לטובתנו ןאנו מודים לו על כך.
ואולי אפילו נהנים מעט מהמחוות המוגזמים כביכול?