שפרגון טוב טוב לשני הצדדים,אבל לא עושים את זה קצת בהגזמה בפורום הזה?!מרתק!מדהים ומענין!כל הכבוד!בראוו...וכו" זה מתיש ועושה רושם של תלמידי כתה א.אני לא נגד אף אחד ומכבד את הנפשות הפועלות בפורום וזה בשיא הרצינות..אני מודע לעצם היותי במיעוט אבל מישהוא צריך להגיד את זה תורידו הילוך.