אהלן יובל ... מה שלומך ?
ניקוז הכביש נמצא בחלקו העליון,מדובר על מערכת קולטנים בצידי הכביש ומערכת קולטנים במרכז המסעה שאוספים את המים,דרך צינורות רוחב למערכת איסוף בצד הכביש. מים שבכל זאת חדרו מתחת לאספלט,יורדים למי התהום או מחלחלים דרך האלמנטים (טר ארמה) אולם ככל שידוע לי - לא מדובר על כמויות שאמורות להשפיע על מאזן הכוחות על הקיר,שלא נכנסו למאזן הכוחות בחישוב תכן האלמנטים.
נמתין למומחים,מעניין מה דעתם.