שלום אוה,
כפי שרשמתי אין הכרח ביצירת מראה מתועש בבנייה מתועשת. הכוונה בבנייה כזו היא שמייצרים אלמנטים במפעל ומביאים אותם להרכבה באתר. זה הכל. אין כל הכרח שבנייה כזו תראה אחרת באופן קיצוני מבנייה קונבנציולית.
לגבי מגדלי דוד, אלו בניינים בני 20 שנה והמרספות הוספו רק לאחרונה. (יש קישור לאתר של הקבלן שבנה שם בשורה השנייה של ההתכתבות בסוגייה זו)
לסיכום, אנו עוד נמשיך להתלבט אך אין ספק שהעולם וענף הבנייה צריכים לצעוד קדימה, לבנייה ירוקה ונקייה, כל זה נמצא בבנייה מתועשת (ראי פורום בנייה ירוקה)
רק אם אנו המתכננים נקדם הנושא ונדאג למיגור הדעות הקדומות ניתן יהיה ליישם הדרך בבנייה למגורים.
עליזה