בקשר לבלגן בבניה קונבנציונאלית אני מסכימה!
הדוגמה שהבאת לא נראית כתוספת אלא מרפסת מתוכננת ובנויה עם הבניין (אני טועה?)
בכל מקרה אני ממליצה לקבל חוות דעת של קוסטרוקטור.
אני לא יודעת איך נראה הבניין ואיך תהיה התוספת, אך יש סיכוי שיהיו עמודים ובמקרה שלך מברזל או קונזולות מפרופילי ברזל כל זה צריך לבדוק עם קונסטרוקטור לפני ההחלטה.
ד"א הבניין של "מגדלי דוד המלך" הוא בניין יפה מאד! לא ממש מראה מתועש.