לצורך קבלת החלטה בנושא (הוקם צוות היגוי מבין הדיירים לצורך קבלת המלצה)
כאדריכלית, אני מעדיפה את השיטה המתועשת בגלל כל היתרונות שמנית. דווקא כאשת מקצוע, קשה לי להתמודד עם טענות חלק מהדיירים שאינן מקצועיות אלא גולשות לצד "הפסיכולוגי" של פחד משיטה לא מוכרת . לכן אני זקוקה לדוגמאות קונקרטיות...
ובכל מקרה שוב תודה על הפירוט בתשובתך
בתקוה "ששנה הבאה נשב על המרפסת"