ברוכים הבאים לפורום.
אם אתה אוהב את הענף - אז מאוד מאוד מומלץ.
ישנם כמה מוסדות לימוד וביניהם - אריאל, בן גוריון והטכניון.
אני יכול לספר לך על הטכניון,רמת הלימודים גבוהה (במיוחד למי שלא אוהב ללמוד...).
פרנוסה ? אני יכול לומר לך על העבודה בביצוע - 8k בהתחלה, 10k אחרי חצי שנה ואח"כ בהתאם ליכולת האישית.
כמובן,מדובר על נסיון אישי שלי ולא יותר מכך.
אשמח לפרט עוד - במידה ויעניין אותך.