בדרישתם שלא להוביל מי גשם אל מי הביוב ,והצורך להשיב מים אלה לקרקע ,"אווה" התיחסה לכך באחד השרשורים הקודמים עם בור סופג כזה או אחר למים .ומאמרים בנושא .בכלל מחשבותי למראה הגודל בורח אל מחוזות התחזוקה , חולדות ג´וקים ,מחלות ,טיפול ,ניקיון ,פיזור כמויות המים האדירות והשבתם , איך אמרתי " עיר תחתית " .