היינו אמורים לעבור מתחת לצנרת (בתמונה רואים את צנרת הפלדה ששומרת על הצנרת פלסטיק שבתוכם יושבים הסיבים).
לפני הנחת האלמנטים בנינו תושבות שימנעו תזוזה של הסיבים האופטיים ורק לאחר אישור בזק - בוצעה החפירה מתחתם.
כשאהיה בבית במרכז - אעלה תמונות נוספות על הטיפול בצנרת בזק...
כרגע אני אצל ההורים בנהריה :-)