מה שלומך ?
לצערי אתה בהחלט צודק,אני מניח שמטעמי חסכון לא משקיעים באיטום,זו מן הסתם שאלה שם זמן עד שתהיינה דליפות.
הבעיה היחידה שאני חושב עליה כרגע,באם תהיינה דליפה - שקיעה של התשתיות מעל המנהרה.
נ.ב - כמו שאמרת - אין אטם מובנה,בדקתי באתר ובפרט של ולפמן.