לגבי האיטום מבפנים,נעשה שימוש בסיקפלקס אלסטומרי ממשפחת הפוליאוריתן (גילאר) אני מקווה שהוא יתן פתרון לאורך ימים.
הזרימה בצנרת היא גרביטציונית ולא צפויים לחצים על דפנות הצנרת.
בכל אופן...ההרכבה נעשית ע"פ פרט מהמתכנן והמובל אמור להוליך מי גשמים מאיסוף בקולטנים שבאזור המחלף והכבישים.
האם דליפות שאתה מדבר עליהן אופייניות לכל סוג של צנרת ומשטר זרימה ?
אגב,יתכן ויש אטם מובנה בתוך השקע -אני מתקשה לשחזר את המבנה של הסגמנטים.
אבדוק ואשוב עם תשובה.