פעמיים קראו לי לאטום משהו כזה לאחר הבניה- מבפנים. האדמה זזה, התפרים נפתחים, המים שזורמים בפנים זולגים החוצה, הקרקע מתחילה לזוז והכביש מלמעלה מתחיל לשקוע.
נכנסתי לצינור כזה פעם בחדרה, מתחת לאיזה כביש ראשי.היה די מפחיד. מלא סרטנים , כמו על שפת הים.
בפעם השניה זה היה בתעלה ענקית מתחת לכביש שבנו בזמנו בין כפר שמריהו לרעננה. כל הזמן פחדתי שירד גשם איפשהו בדיוק באותו הלילה שהייתי שם. כי אם זה קורה- פשוט אין לאן לברוח.
אגב- האיטום החיצוני הזה עם החומר הביטומני שוה לתxת..
ממילא הוא לא יכול לעצור את המים שזורמים מבפנים. מה, עדיין לא למדו שצריך לעשות את האיטום גם מבפנים, עם רצועות pvc מודבקות באפוקסי ? (או שזה בתמונות הבאות ) ?
תודה על השעור השבועי. עכשיו אפשר לסגור סופ"ש כמו שצריך.
בוקר טוב ישראל.