מבחינת ביצוע ייתכן וניתן היה לבנות עם קצת יותר מעוף ולהציג כמה אלטרנטיבות...
לדעתי מדובר בסוף בכסף ומטעמי חסכון נדמה כי "כל הגשרים נראים אותו הדבר".
אני כן יכול לומר - שיטות הביצוע לא זהות ובהחלט השתדרגו בשנים האחרונות בארץ - בנייה במקום,דחיקה,סגמנטים ועוד ...