אלוהים הגיע למלאך גבריאל וביקש ממנו לבנות גשר בין גן עדן לגהינום.
המלאך גבריאל ניגש לגן עדן ואמר לדיירים "תבנו חצי גשר מהצד שלכם. כה אמר אלוהים!"
אחר, עשה דרכו לגהינום ואמר את אותו דבר שם.
שלושה חודשים לאחר מכן, הגיע אלוהים לביקורת.
בצד של הגהינום הוא ראה חצי גשר למופת, בל כלום בצד גן עדן.
אמר אלוהים למלאך גבריאל "תגיד, זו עבודה?"
השיב המלאך גבריאל "מה אפשר לעשות, כל הקבלנים נמצאים בגהינום."