בשיטה זו מותקנים אבני החיפוי על תבנית הפלדה ומבצעים יציקת השלמה של הקיר (לאחר קשירת ברזל הזיון) מול תבנית נוספת.
הבעיה העיקרית של השיטה שקשה מאוד לשלוט בחזית האבן,כלומר קשה לשלוט על פני קיר אחידים,יש אבנים ששוקעות ויש לבצע תיקונים בשלב ב´ (לעתים יש להחליף אבנים).
הרחבה בוויקיפדיה :
http://he.wikipedia.org/w
iki/%d7%90%d7%91%d7%9f_%d
7%91%d7%a0%d7%99%d7%99%d7
%9f
אשמח להרחיב ולענות על שאלות נוספות,בשמחה.