שלא תהיה סכנה/פגיעה במבנה.
רצוי שתבדקו בדיוק איך הוא מתכוון לבצע את זה.
רוב הסיכויים שחוץ מהרלסים יהיו גם תמיכות.
איך תראה החזית?
בקשר לכניסת אוויר ושמש, 2 מ´ הוא משמעותי ביותר, בעיקר מבחינת אור.
לדעתי, למרות שאני תמיד נוטה לא להיכנס להתנגדויות, במקרה זה לא הייתי מסכימה ששכן יבנה מעלי.
סתם רעיון, הצעה בסגנון: אם אתה לא יכול לנצח אותו, תצטרף אליו.
אולי תרצו להוסיף מרפסת לכל הגובה עבור כולם עם יסודות ובניה כמו שצריך (במקום רלסים מכוערים).
אם אתה באזור המרכז, אני יכולה להפנות אותך לכתובת של בית טרומי שעשו בו שיפוץ מסוג זה, יצא יפה וכולם מרוצים.