היי לירן,
ראשית אני מעוניין להודות לך על הסבריך.
אין ספק שמדובר כאן במפלצת רצינית והתיאורים שאתה מספק מעניינים מאד!
בהזדמנות זו הייתי מעוניין לקבל קצת פרטים לגבי מגבלות הרוח של עבודה עם עגורן וכיצד ניתן להיות בטוחים שמשב קיצוני לא יגרום לקריסת העגורן.
האם קיימים מנגנוני בטיחות נגד רוחות?
חוץ מזה אשמח לדעת מי הן החברות המרכזיות שמספקות כיום עגורנים בארץ ומה טווח המחירים בנושא.
המון תודה על זמנך.
גבע