לפי נתוני היצרן ובהתאם לתכנון ותנאי העבודה של העגורן - רותמים את העגורן למבנה בעמצעות זרועות (צינורות).
המטרה היא להקטין את "גובה הקריסה" ולהפחית מהמאמצים שנוצרים על המגדל\תורן (בעיקר מאמצי כפיפה).
הריתום מתבצע בכמה נק´ עיגון ובהתאם לאופי המבנה.ניתן לרתום את העגורן לעמודים\לעמודי פלדה\לקיר ולכל אלמנט שיאשר המתכנן.
בנקו´ החיבור של הזרועות עם המבנה - מתבצע חיזוק (בעיקר ע"י הוספת ברזלי זיון וע"י שימוש בבטון בחוזק גבוה).