בעוד שלאדריכלים יש תקינה, מבחנים ורישוי הרי שלמהנדסים אזרחיים ומהנדסים ככלל נדרש רק תואר לימוד מאוניברסיטה מוכרת וכד´.
אין בחינות ואין בדיקת קישורים, בעוד שאחריותם גדולה ושיטות העבודה, תהליכים, תפקידים וכד מאוד שונה ממקום למקום
כלומר שלדעתי אותם חבויות כרישוי, סטאג´ וכד יש להכיל על מהנדסים ככלל.