שלום ישראל,
ממש לא מומלץ לבצע עבודות איטום ללא שום התוויה ובחומרים לא מתאימים -רוב הסיכויים שהבעיה לא תיפתר וההשקעה תרד לטמיון..
1. אין קשר בין מים עומדים לבין נזילה. חומרי איטום על הגג כגון יריעות ביטומניות ואחרים אמורים להיות עמידים במים.
לכן ה"טיפול" בשיפועים שכולם מודאגים ממנו אינו בעדיפות ראשונה לתיקון בעיות נזילה מגג.
2. חומרי איטום אקרילים, כולל המותג שהוצע על ידי ירמי לעיל ,מיועדים לגגות עם שיפועים אחידים ותקינים של 4% שכן במים עומדים הם מתפרקים.
למותר לציין שספק אם קיים גג אחד בישראל שיש בו שיפועים כאלה..
לכן חבל להשקיע במשהו שלא רק שלא יפתור את הבעיה אלא גם עלול לגרום לנזק שכן במקרה שצריך ליישם חומרים נוספים יהיה צורך להשקעי הרבה מאד עבודה בהסרת החומר האקרילי..
3.הגישה העדיפה לתיקון נזילות בגג בתקציב נמוך ללא איטום מחדש,
אינה מריחת חומר כלשהו אלא סריקה, איתור ותיקון פרטני של הליקויים המקומיים שדרכם חודרים מי גשם.
ליקויים כאלה הם ברוב המקרים היפרדות של היריעה הביטומנית בשוליים וסביב מעברי צנרת שניתן לאטום זמנית באמצעות מסטיק ביטומני.
אפשר כמובן לזמן בעל מקצועי לאיתור ותיקון מקצועי יותר.
בהצלחה