לפי גיל הבנין הוא כנראה כן תוכנן לפי התקן לרעידות אדמה.
ביצוע חיבור יכול לגרום לסדיקה עקב שקיעות של התוספת ביחס למבנה המקורי.
ביצוע הפרדה יכול לגרום לתופעה של הלימה בזמן רעידת אדמה כאשר המבנה המקורי והתוספת מתנדנדים בצורה שונה והתנגשות ביניהם יכולה להוביל לתופעות לא רצויות.
גם כשמחברים צריך לדעת איזה כוחות מתיחה יופעלו על הקוצים בזמן רעידת אדמה ובהתאם לבחור קוטרם, עומק ומרווח.
נושא לא פשוט שטרם נחקר לדעתי