יש לי בניין שבנוי רובו מבניה קובנציונלית - בטון
ויש לי זיז מאוד גדול של 8 מטר (מצרפת תמונה)
בהנחיה של קונסטרוקטורית היא אמרה לי לעשות בחלק הזה רצפה קלה שבנויה משתי קורות פלדה מלאות וקורות RHS בתור מילוי ועליהם לעשות ריצוף שיתאים ובגלל שכל הבניין שלי בטון מוחלק רציתי ששם זה לא יפסק , לכן תיכננתי ככה ורציתי לדעת כמה יהיה לי האופציה להקטין את המשקל כמה שאפשר ועם זאת לעשות בטון מוחלק שיהיה בסהכ 15 ס"מ ריצוף