כן אבל השאלה איך הקונסטרוקטור יוכל לתת חוות דעת, על בסיס מה?
אין לי שום תוכנית של הבניין ו/או יכולת להשיג כזאת.
אמר לי אחדד הקונסטרוקטורים שהתייעצתי איתו שמספיק לו לדעת את שנת הבניה.
מוזר לא?
לתת חוות דעת על בסיס מידע זה בלבד זה נשמע לי לא יותר מחוות דעת בפורום...