יש לי בידוד ואיטום מסויימים?
יש פה פרט שאני עשיתי של הרצפה מRHS
עם מרישי פלדה שעליהם רצפה GRS שזה הבחירה השניה שלי אם לא תהיה לי ברירה,
פשוט יש לי חצי רצפה בניה קלה וחציה השני הוא מבטון לכן אני אוצה אותו ריצוף אבל לא יודעת איך להראות את שתיהם בטון מוחלק
אז אם אני עושה כמו שאמרת זה בעצם הקורה עליה פח גלי ועליה רשת ברזל ויציקה של בטון מוחלק 6 ס"מ ?
אין צורך בעוד משהו?