שלום רב,
הבניין בו אני מתגוררת נערך לבניית מרפסות שמש בהתאם לתקנות החדשות המאפשרות בנייה של מרפסות זו ע"ג זו.
בין הדיירים (חלקם אנשי מקצוע בתחום הבנייה) עלתה השאלה לאיזו שיטה יש עדיפות : קונבנציונלית או מתועשת (שלד פלדה + קרומי בטון או לוחות מאסטרקיר)
מעבר לשיקולי זמן, עלות ונקיון, האם יש אכן עדיפות הנדסית לשיטה זו או אחרת, בהתבסס על כך שהבניין הקיים בן 8 קומות ובן 30 שנה?
היכן ניתן לראות דוגמאות של מרפסות למגורים בשיטה המתועשת המחוברות לבניין הבנוי בבנייה קונבנציונלית?
תודה מראש למשיבים.