שלום לכולם,
אני מתגורר בבניין משותף בת"א. בהחלטה משותפת, החלטנו (דיירי הבניין) לפעול לחיזוק הבניין ולשיפוצו במסגרת תמ"א 38 (תמורת זכויות בנייה על הגג המשותף).
- האם מישהו יכול להמליץ על יזם ו/או קבלן שעשה בפועל פרוייקטים כאלה (במסגרת התמ"א)?
- האם מישהו מכיר בניין כלשהו בת"א שעשה משהוא דומה?
תודה מראש,
איציק.