אהלן
מעלה לפנייכם פרויקט מעניין שתופס תאוצה בימים אלה.
רוב התמונות והחומר - מתוך אתר "תל אביב במבט חדש" וויקיפדיה.
http://www.telavivinf.com
/mainheb.asp
מגדלי yoo אשר בנייתם בשלבי סיום (רק בנייתו של המגדל המזרחי הושלמה) . גובהו של המגדל המזרחי כ-113 מטרים, ושל המגדל המערבי כ-126 מטר.
מגדל "מנהטן", גובהו כ-140 מטרים.
מגדל "one", גובהו כ-90 מטרים.
מגדל w tower, גובהו כ-160 מטרים
מגדל "a aviv", גובהו כ-108 מטרים.
מגדל nam, גובהו כ-101 מטרים.