שכני לבניין הגר מעליי,מעוניין לבנות מרפסת,ולצאת 2 מטר קדימה וברוחב של 8 מטר, ללא עמודים ומעוניין לשים רלסים,אני גר בבניין טרומי משנת 1990,ולו תקרה מה שנקרא 20.
השאלה היא האם יש סכנה ממשית לפגיעה במבנה ובכלל זה בתקרה שלי, והאם זה יחסום לי כניסת שמש ואוויר מאחר והמרפסת היא מעל חלונות ביתי.